torstai 7. heinäkuuta 2016

Nukuttaa, ei nukuta, nukuttaa, ei nukuta...

HYVÄT UNET <3

Entä jos kertoisin että on tapa jolla huomattavasti voi parantaa fyysistä, emotionaalista ja henkistä terveyttä ilman että nostat sormeakaan? Vastaus on UNI!
Yksi parhaista tavoista saavuttaaksesi unelmasi tänä vuonna on aloittaa hyvillä yöunilla. Tutkimus on osoittanut että ihmisillä, jotka eivät saa riittävästi unta on suurempi ruokahalu (hyvästit painonpudotus lupauksille) ja että 16 tunnin yhtäjaksoinen valveillaolo vähensi toimintakykyä yhtä paljon kuin veressäsi olisi ollut .05% (laillisuuden rajoilla!)
On helppo havaita miten herääminen hyvin levänneenä auttaa huomattavasti saavuttamaan liikunnalliset tavoitteesi ja samalla antaa buustin järjestelmällisyyteen tai tupakoinnin lopettamiseen. Valitettavasti perusteellinen uni on helpommin sanottu kuin tehty, mutta tsekkaa luonnolliset vaihtoehdot Young Livingiltä!
Laventelia on pitkään markkinoitu lepäämiseen ja rentoutumiseen. Koita muutama tippa diffuuseriin tai sipaise jalkapohjiin ja korvien taakse helpottamaan nukahtamista. Käytä sitä Epsom suolan kanssa rentouttavaan kylpyyn ennen nukkumaan menoa. StressAway on myös loistava sekoitus diffuuseriin nukkuessa.
Kokeile Seetripuuta. Tämä oli yksi ensimmäisistä öljyistä, jonka ostin aloituspakkauksen jälkeen ja laitan sitä yhä diffuuseriin joka ilta nukkuakseni levollisemmin.
Tranquil Roll On -  on valmiiksi sekoitettu ja laimennettu sekoitus roll on-pullossa. Nopea sipaisu korvien taakse ja selkärankaan ja olemme valmiita untenmaille!

Onko muita? KYLLÄ!
Sä voit kokeilla RutaValaa, P&C, Valerian tai Roman Chamomile
Miten kyseisiä öljyjä käytetään?
- Diffuuseroimalla, tippa tyynylle, spray pulloon tai sivelyjä selkään, jalkapohjiin tai niskaan sekä nuuskuttelu. Tai kylpyveteen.



HYVÄÄ YÖTÄ!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti